У фізкультурно-оздоровчій роботі інструктор з фізкультури використовує методику М.Єфименко: гімнастика пробудження та гурток «Грація і пластика». Запропонований стиль роботи впливає позитивно на фізичний, психічний та емоційний стан дитини. Виконуючи програму «пластичного балету», малята ніби занурюються в особливий світ рухів, музики, ритму, асоціацій та викликаних позитивних емоцій. На заняттях з фізичного виховання використовує елементи хатхи – йоги. Це комплекси вправ осанки, які орієнтовані на загальне поліпшення здоров’я, а саме: поліпшення гнучкості, укріплення мускулатури, виправлення постави та навчання правильно дихати.

Для дітей середнього та старшого дошкільного віку проводить заняття з елементами ТРВЗ – теорії розв’язання винахідницьких завдань. Такі заняття схожі на заняття в спортивних клубах, секціях, гуртках. Діти на них, під наглядом інструктора, прагнуть самостійно вирішити ті завдання, які вони отримують на початку заняття за карткою-схемою.

Використання ТРВЗ на заняттях з фізичного виховання готують дітей до самостійного заняття спортом та фізкультурою в повсякденному житті, зацікавлює дітей, розвиває логічне мислення, виховує почуття відповідальності, колективізму, навчає не боятися самостійно вирішувати проблемні ситуації, формує індивідуальні фізичні якості.